یخچال فریزر ال جی تعمیر برد یخچال عظیمیه کرج
نوشته شده توسط : lg

یخچال فریزر ال جی تعمیر برد یخچال عظیمیه کرج

امروزه همه تجهیزات و دستگاها داری یک مرکز فرماندهی به نام برد می باشند . برد مسئولیت فرمان دادن و کنترل پروسه تجهیز رو بر عهده دارد , و ولی برد یخچال ال جی به چه صورت است ؟برد یخچال ال جی نیز مثل یک ذهن کار می کند و مسئولیت کنترل سرما و دیگر مراحل یخچال ال جی را بر عهده دارد . این بردها غالبا بالای یا پشت یخچال ال جی قرار دارند . هر قسمت از این برد صدمه ببیند سبب به وجود آمدن ایراد برای یخچال ال جی میشود و امکان دارد یک قسمت از پروسه کترل یخچال ال جی از کار بیوفتد

پی بردن به خرابی برد یخچال ال جی

تشخیص خراب شدن برد فقط به وسیله تکنسین متخصص یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی تشخیص داده می شود , در خیلی از موارد به علت عدم تخصص کافی تکنسین به اشتباه برد خراب فرض شده که خوب این مستلزم صرفه هزینه و وقت مشتری می باشد .

تعمیر

برای تعمیر برد یخچال ساید و یخچال فریزر ال جی چه باید کرد ؟

تعمیر برد یخچال ال جی موردی نیست که هر کس توانایی تعمیر آن را داشته باشد شرکت توربو سرویس دارای واحد مجزا و متخصص تعمیرات برد یخچال ال جی می باشد , تعمیرات برد در این واحد به حالت کاملا تخصصی صورت می گیرد .

قیمت تعمیرات برد یخچال ساید و یخچال فریزر به چه صورت می باشد ؟

به واسطه این که برد عضو حساس و بااهمیتی در یخچال ال جی می باشد قاعداتا قیمت تعمیر کمی ندارد عوامل متغیری مثل صرف زمان تعمیر قطعه مورد بکارگیری در مشخص کردن هزینه نقش دارد تعمیر برد در این واحد به صورت نرمال بین 24 تا 36 ساعت صورت می گیرد.

دقت داشته باشید تقریبا همه بردهای یخچال فریزر ال جی تعمیر می شوند مگر بردهایی که میکرو چیپ آنها صدمه دیده باشد یا برنامه موجود در پرگرام انها پاک شده باشد که در این حالت باید برد جدید جایگزین شود .




:: برچسب‌ها: تعمیرات یخچال حرفه ای , تعمیر یخچال شهریار , تعمیر یخچال گوهردشت , تعمیرات یخچال صادقیه , تعمیرات تخصصی یخچال , تعمیر یخچال هشتگرد , تعمیر یخچال نارمک ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: